• Pohaku Management AG

    ZG
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-170.3.049.683-8
    Sector: Services regarding management consulting

    Age of the company

    0 months

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Pohaku Management AG

    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company. Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company. Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices. Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings. Find out more

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Pohaku Management AG

    • Pohaku Management AG in Zug is a Company limited by shares (AG) from the sector «Services regarding management consulting». Pohaku Management AG is active.
    • There is one active person registered in the management.
    • All modifications to the commercial register entry can be found under «Notifications». The most recent modification was made on 07.05.2024.
    • The company is registered in the commercial register of the Canton of ZG under the UID CHE-263.870.143.
    • Companies with the same address as Pohaku Management AG: 7050 AG, Adecco Group X AG, Adecco International AG.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services regarding management consulting

    Purpose (Original language) Customise the company purpose with just a few clicks.

    Die Gesellschaft bezweckt Strategieberatungen, die Unterstützung und Entwicklung von neuzeitlichen Konzepten sowie das Erbringen von weiteren Beratungs- und anderen Dienstleistungen, insbesondere im Bereich des Gesundheitswesens. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen, gleichartige oder verwandte Unternehmen erwerben oder sich mit solchen zusammenschliessen. Zudem kann die Gesellschaft gewerbliche Schutzrechte, Know-how, Immaterialgüterrechte erwerben, verwalten und veräussern sowie alle Geschäfte eingehen und Verträge abschliessen, die geeignet sind, den Zweck der Gesellschaft zu fördern oder die direkt oder indirekt damit im Zusammenhang stehen. Sie kann Grundeigentum im In- und Ausland erwerben, halten, belasten und verkaufen mit Ausnahme von Grundstückgeschäften, die durch das Bundesgesetz über den Erwerb von Grundstücken durch Personen im Ausland (BewG) untersagt sind. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • Pohaku Management SA
    • Pohaku Management Ltd
    Would you like to update the company name? Click here.

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Pohaku Management AG

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 240507/2024 - 07.05.2024
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1006026443, Commercial Registry Office Zug, (170)

    Pohaku Management AG (Pohaku Management Ltd) (Pohaku Management SA), in Zug, CHE-263.870.143, Gotthardstrasse 20, 6300 Zug, Aktiengesellschaft (Neueintragung).

    Statutendatum:
    23.04.2024.

    Zweck:
    Die Gesellschaft bezweckt Strategieberatungen, die Unterstützung und Entwicklung von neuzeitlichen Konzepten sowie das Erbringen von weiteren Beratungs- und anderen Dienstleistungen, insbesondere im Bereich des Gesundheitswesens. Die Gesellschaft kann im In- und Ausland Zweigniederlassungen errichten, sich an anderen Unternehmen im In- und Ausland beteiligen, gleichartige oder verwandte Unternehmen erwerben oder sich mit solchen zusammenschliessen. Zudem kann die Gesellschaft gewerbliche Schutzrechte, Know-how, Immaterialgüterrechte erwerben, verwalten und veräussern sowie alle Geschäfte eingehen und Verträge abschliessen, die geeignet sind, den Zweck der Gesellschaft zu fördern oder die direkt oder indirekt damit im Zusammenhang stehen. Sie kann Grundeigentum im In- und Ausland erwerben, halten, belasten und verkaufen mit Ausnahme von Grundstückgeschäften, die durch das Bundesgesetz über den Erwerb von Grundstücken durch Personen im Ausland (BewG) untersagt sind. Sie kann auch Finanzierungen für eigene oder fremde Rechnung vornehmen sowie Garantien und Bürgschaften für Tochtergesellschaften und Dritte eingehen.

    Aktienkapital:
    CHF 100'000.00.

    Liberierung Aktienkapital:
    CHF 100'000.00.

    Aktien:
    100'000 vinkulierte Namenaktien zu CHF 1.00.

    Publikationsorgan:
    SHAB. Die Mitteilungen an die Aktionäre erfolgen per Brief oder E-Mail an die im Aktienbuch verzeichneten Adressen.

    Vinkulierung:
    Die Übertragbarkeit der Namenaktien ist nach Massgabe der Statuten beschränkt. Mit Erklärung vom 23.04.2024 wurde auf die eingeschränkte Revision verzichtet.

    Eingetragene Personen:
    Arnold, Roland, von Unterägeri, in Unterägeri, Mitglied des Verwaltungsrates, mit Einzelunterschrift.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm