Age of the company
12 yearsCapital in CHF
20'000Active brands
0Reports for Omnia Foods Sagl
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company. Find out moreEconomic information
Comprehensive information about the economic situation of a company. Find out morePayment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings. Find out moreCompany dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data. Retrieve company dossierAbout Omnia Foods Sagl
- Omnia Foods Sagl is currently active and the industry «Trading in food products». The legal headquarters are in Chiasso.
- The company was founded on 06.12.2011 and has one person in its management.
- Under «Notifications» you will find all commercial register changes, the most recent one was made on 11.01.2024.
- The Enterprise Identification Number of the company Omnia Foods Sagl is the following: CHE-474.722.364.
- Next to the company Omnia Foods Sagl there are 49 other active companies with an identical address. These include: 23 Packaging Sagl, Abode SA, Acofin SA.
Commercial register information
Entry in the commercial register
06.12.2011
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Chiasso
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.016.016-8
UID/VAT
CHE-474.722.364
Sector
Trading in food products
Purpose (Original language)
L'import-export, la compravendita internazionale di prodotti alimentari freschi, confezionati ed in genere, nonché l'assunzione di rappresentanze e partecipazioni in altre società od imprese aventi oggetto analogo; lo svolgimento di attività di commissionario in campo alimentare. La società è autorizzata a stipulare i negozi ed i contratti, a svolgere le attività commerciali e di consulenza che sono idonei a promuoverne lo scopo e che si trovano in relazione con il raggiungimento dello stesso. Lo sviluppo di concetti di franchising alimentare, di ricerche di mercato a livello internazionale e di consulenza nel campo di sourcing, del marketing, della tecnologia e sicurezza alimentare. Per promuovere i propri prodotti, la società potrà aprire dei propri Food Corners o in franchising.
Other company names
Past and translated company names
- E.M. Distribuzione Sagl
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: Omnia Foods Sagl
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1005932084, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Omnia Foods Sagl, in Chiasso, CHE-474.722.364, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 74 del 18.04.2016, p.0, Pubbl. 2784197).
Persone dimissionarie e firme cancellate:
Fossani, Paolo Giovanni, da Lugano, in Tremona (Mendrisio), gerente, con firma individuale. [La società è priva di gerenza].
Publication number: 2784197, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Omnia Foods Sagl, in Chiasso, CHE-474.722.364, società a garanzia limitata (FUSC no. 26 del 07.02.2014, Pubbl. 1333651).
Persone dimissionarie e firme cancellate:
Baserga, Luca, da Breggia, in Tremona (Mendrisio), gerente, con firma individuale.
Nuove persone iscritte o modifiche:
Fossani, Paolo Giovanni, da Lugano, in Tremona (Mendrisio), gerente, con firma individuale.
Publication number: 1333651, Commercial Registry Office Ticino, (501)
E.M. Distribuzione Sagl, in Chiasso, CHE-474.722.364, società a garanzia limitata (FUSC no. 240 del 09.12.2011, Pubbl. 6452422).
Statuti modificati:
03.02.2014.
Nuova ragione sociale:
Omnia Foods Sagl.
Nuovo scopo:
L'import-export, la compravendita internazionale di prodotti alimentari freschi, confezionati ed in genere, nonché l'assunzione di rappresentanze e partecipazioni in altre società od imprese aventi oggetto analogo;
lo svolgimento di attività di commissionario in campo alimentare. La società è autorizzata a stipulare i negozi ed i contratti, a svolgere le attività commerciali e di consulenza che sono idonei a promuoverne lo scopo e che si trovano in relazione con il raggiungimento dello stesso. Lo sviluppo di concetti di franchising alimentare, di ricerche di mercato a livello internazionale e di consulenza nel campo di sourcing, del marketing, della tecnologia e sicurezza alimentare. Per promuovere i propri prodotti, la società potrà aprire dei propri Food Corners o in franchising.