• Fondazione Luciano Mignami

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-514.7.029.266-5
    Sector: Religious, political or secular associations

    Age of the company

    19 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    Capital unknown

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0
    c/o Società Mastri Panettieri-Pasticcieri-Confettieri del Canton Ticino
    Via Carlo Maderno 9
    6900 Lugano
    Neighbourhood

    Reports for Fondazione Luciano Mignami

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Fondazione Luciano Mignami

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Religious, political or secular associations

    Purpose (Original language)

    Favorire lo scambio culturale in materia di alimentazione e la divulgazione dell'educazione alimentare; di promuovere e sostenere, anche finanziariamente, la ricerca nel campo dell'alimentazione, nonché la formazione, il perfezionamento professionale e l'inserimento professionale di persone che intendono svolgere mestieri ed operare in questo in questo campo in Ticino ed eventualmente in Svizzera e all'estero. Compiere ogni e qualsiasi attività, inclusi la distribuzione di contributi e sussidi a terzi in Ticino, ed eventualmente in Svizzera e all'estero, in particolare a studenti e giovani con difficoltà economiche o con difficoltà scolastiche ma professionalmente motivati, per svolgere una formazione professionale (scolastica o pratica), per avviare attività nel campo dell'alimentazione e per condurre studi e lavori di ricerca che favoriscono la divulgazione della cultura e della tradizione alimentare ticinese o di altre popolazioni. Finanziare terzi impegnati nel perseguimento di scopi analoghi, raccogliere fondi, donazioni ed eventuali prestiti destinati al conseguimento dello scopo. La fondazione è di pubblica utilità e non ha scopo di lucro.

    Auditor

    Source: SOGC

    Current auditor (1)
    Name City Since Until
    Fiduciaria Tanner SA
    Lugano 07.07.2009

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Fondazione Luciano Mignami

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 240725/2024 - 25.07.2024
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1006094079, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Fondazione Luciano Mignami, in Lugano, CHE-112.404.936, fondazione (Nr. FUSC 10 del 14.01.2022, Pubbl. 1005381380).

    Nuovo recapito:
    Via Carlo Maderno 9, c/o Società Mastri Panettieri-Pasticcieri-Confettieri del Canton Ticino, 6900 Lugano.

    SOGC 220114/2022 - 14.01.2022
    Categories: Change in management

    Publication number: HR02-1005381380, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Fondazione Luciano Mignami, in Lugano, CHE-112.404.936, fondazione (Nr. FUSC 36 del 21.02.2012, p.0, Pubbl. 6562520).

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    Cambrosio, Nereo, da Lugano, in Massagno, membro, con firma collettiva a due con il presidente o il vice-presidente;
    Marelli, Amanzio, da Lugano, in Lugano, membro, con firma collettiva a due con il presidente o il vice-presidente.

    Nuove persone iscritte o modifiche:
    Rotanzi, Miriam, da Lavizzara, in Camorino (Bellinzona), membro, con firma collettiva a due con il presidente o il vice-presidente;
    Zandonella, Marco, da Romanshorn, in Comano, membro, con firma collettiva a due con il presidente o il vice-presidente.

    SOGC 36/2012 - 21.02.2012
    Categories: Miscellaneous changes

    Publication number: 6562520, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Fondazione Luciano Mignami, in Lugano, CH-514.7.029.266-5, fondazione (FUSC no. 128 del 07.07.2009, p. 33, Pubbl. 5120130).

    Nuova autorità di vigilanza:
    Vigilanza sulle fondazioni e LPP della Svizzera orientale (CH-501.9.015.066-2), in Muralto.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm