• AUXILIA Family Office SA

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-514.3.002.935-9
    Sector: Fund management

    Age of the company

    40 years

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    100'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for AUXILIA Family Office SA

    *displayed reports are examples
    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.
    Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company.
    Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices.
    Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings.
    Find out more
    preview

    Shareholder Information

    Find out which national and international companies the stock corporation you are interested in also holds shares in.
    Find out more
    preview

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About AUXILIA Family Office SA

    • AUXILIA Family Office SA has its legal headquarters in Lugano, is active and operates in the sector «Fund management».
    • The management of the company AUXILIA Family Office SA, which was founded on the 26.01.1984, consists of one person.
    • On the 04.10.2024 the commercial register entry of the company was last changed. Under «Notifications» you will find all changes.
    • The reported UID is the following: CHE-104.116.984.
    • On the same address there are 14 other active companies registered. These include: ADVERT SA, AGOSTONI SA, ALFAMED INTERNATIONAL SAGL.

    Management (1)

    newest board members

    Raffaele Saurwein

    newest authorized signatories

    Raffaele Saurwein

    Source: SOGC

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Fund management

    Purpose (Original language)

    La consulenza e l'assistenza amministrativa e contabile, in tutte le problematiche legate alla pianificazione, gestione e ristrutturazione di family office, di patrimoni personali e familiari, siano essi mobiliari e immobiliari ed alla pianificazione successoria, con espressa esclusione della gestione patrimoniale diretta e di qualsivoglia attività riservata ai fiduciari finanziari. L'offerta e l'esecuzione di servizi finanziari, economici e commerciali, l'assunzione di mandati amministrativi e di consulenza economico-finanziaria-commerciale e bancaria, l'assunzione di incarichi fiduciari. Essa potrà esercitare l'attività fiduciaria nel campo della detenzione di beni in via fiduciaria, dell'amministrazione e della contabilità, in particolare: la tenuta dei libri contabili; la consulenza e la rappresentanza fiscale; la consulenza e la rappresentanza dei creditori, dei debitori e dei terzi nell'ambito della legge sulle esecuzioni e fallimenti, incasso dei crediti e risanamento di situazioni debitorie; la consulenza aziendale; l'amministrazione di patrimoni compresa l'amministrazione di immobili. Potrà inoltre agire nel campo della mediazione immobiliare e partecipare a società similari. La società può compiere tutte le operazioni commerciali e finanziarie compatibili con il conseguimento dello scopo sociale, come pure ogni altra attività direttamente o indirettamente connessa con lo scopo sociale stesso. La società può operare sia in Svizzera che all'estero. La società può acquistare immobili commerciali e costituire succursali e filiali, partecipare a società, aziende e imprese che svolgono attività similari in Svizzera ed all'estero.

    Auditor

    Source: SOGC

    Former auditor (3)
    Name City Since Until
    PKF CERTIFICA SA
    Lugano 24.11.2011 15.01.2024
    PricewaterhouseCoopers SA
    Lugano 13.06.2005 23.11.2011
    Deloitte AG
    Lugano 19.05.2004 12.06.2005

    Other company names

    Source: SOGC

    Past and translated company names

    • PROFIDA SUISSE SA
    • Profida Servizi Fiduciari SA
    • Profida SA

    Branches (0)

    Ownership structure

    No information on the ownership structure is known to us.

    Newest SOGC notifications: AUXILIA Family Office SA

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 241004/2024 - 04.10.2024
    Categories: Change of company address

    Publication number: HR02-1006146221, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    AUXILIA Family Office SA, in Lugano, CHE-104.116.984, società anonima (Nr. FUSC 10 del 16.01.2024, Pubbl. 1005935678).

    Nuovo recapito:
    Via Giuseppe Cattori 6, 6900 Lugano.

    SOGC 240116/2024 - 16.01.2024
    Categories: Change of auditors

    Publication number: HR02-1005935678, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    AUXILIA Family Office SA, in Lugano, CHE-104.116.984, società anonima (Nr. FUSC 17 del 25.01.2019, Pubbl. 1004551316). Secondo dichiarazione del 13.12.2023 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone dimissionarie e firme cancellate:
    PKF CERTIFICA SA (CH-514.3.025.600-1), in Lugano, ufficio di revisione.

    SOGC 190125/2019 - 25.01.2019
    Categories: Change of company name, Change of company purpose

    Publication number: HR02-1004551316, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    PROFIDA (SUISSE) SA, in Lugano, CHE-104.116.984, società anonima (Nr. FUSC 11 del 17.01.2019, Pubbl. 1004544470).

    Statuti modificati:
    18.01.2019.

    Nuova ragione sociale:
    AUXILIA Family Office SA.

    Nuovo scopo:
    La consulenza e l'assistenza amministrativa e contabile, in tutte le problematiche legate alla pianificazione, gestione e ristrutturazione di family office, di patrimoni personali e familiari, siano essi mobiliari e immobiliari ed alla pianificazione successoria, con espressa esclusione della gestione patrimoniale diretta e di qualsivoglia attività riservata ai fiduciari finanziari. L'offerta e l'esecuzione di servizi finanziari, economici e commerciali, l'assunzione di mandati amministrativi e di consulenza economico-finanziaria-commerciale e bancaria, l'assunzione di incarichi fiduciari.

    Essa potrà esercitare l'attività fiduciaria nel campo della detenzione di beni in via fiduciaria, dell'amministrazione e della contabilità, in particolare:
    la tenuta dei libri contabili;
    la consulenza e la rappresentanza fiscale;
    la consulenza e la rappresentanza dei creditori, dei debitori e dei terzi nell'ambito della legge sulle esecuzioni e fallimenti, incasso dei crediti e risanamento di situazioni debitorie;
    la consulenza aziendale;
    l'amministrazione di patrimoni compresa l'amministrazione di immobili. Potrà inoltre agire nel campo della mediazione immobiliare e partecipare a società similari. La società può compiere tutte le operazioni commerciali e finanziarie compatibili con il conseguimento dello scopo sociale, come pure ogni altra attività direttamente o indirettamente connessa con lo scopo sociale stesso. La società può operare sia in Svizzera che all'estero. La società può acquistare immobili commerciali e costituire succursali e filiali, partecipare a società, aziende e imprese che svolgono attività similari in Svizzera ed all'estero.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm