• Alanghi Consulting Sagl

    TI
    active
    Check credit rating Timeline
    Check credit ratingCredit rating
    Register number: CH-501.4.027.644-9
    Sector: Services for banks and credit institutions

    Age of the company

    1 Year

    Turnover in CHF

    PremiumPremium

    Capital in CHF

    20'000

    Employees

    PremiumPremium

    Active brands

    0

    Reports for Alanghi Consulting Sagl

    preview

    Credit rating information

    Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company. Find out more
    preview

    Economic information

    Comprehensive information about the economic situation of a company. Find out more
    preview

    Payment behaviour

    Assessment of the payment behaviour based on past invoices. Find out more
    preview

    Payment collection information

    Overview of current and past debt enforcement proceedings. Find out more

    Company dossier as PDF

    Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.
    Retrieve company dossier

    About Alanghi Consulting Sagl

    • Alanghi Consulting Sagl is a Limited liability company with its legal headquarters in Riva San Vitale. Alanghi Consulting Sagl belongs to the industry «Services for banks and credit institutions» and is currently active.
    • The company was founded on 07.12.2022 and has one person in its management.
    • All past changes can be viewed and saved as a PDF under the section «Notifications». The last change in the commercial register was made on 12.12.2022.
    • The Enterprise Identification Number of the company Alanghi Consulting Sagl is the following: CHE-278.483.720.

    Commercial register information

    Source: SOGC

    Sector

    Services for banks and credit institutions

    Purpose (Original language)

    Lo scopo della società è la prestazione di servizi di consulenza, di "advisor" e l'assistenza, esclusa l'intermediazione finanziaria, nella formula del "family office", la prestazione degli stessi servizi a operatori in Svizzera e all'estero, nonché ogni altra attività direttamente o indirettamente collegata allo scopo principale. Sono escluse tutte le attività per l'esercizio delle quali la legge impone requisiti speciali che non sono soddisfatti da questa società. La società può inoltre assumere interessenze e partecipazioni in altre società o imprese commerciali, finanziarie e di servizi nel settore attinente allo scopo sociale.

    Other company names

    Source: SOGC

    Es sind keine früheren oder übersetzten Firmannamen vorhanden.

    Ownership structure

    Holdings

    No information on holdings is known to us.

    Newest SOGC notifications: Alanghi Consulting Sagl

    The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications

    SOGC 221212/2022 - 12.12.2022
    Categories: Company foundation

    Publication number: HR01-1005626254, Commercial Registry Office Ticino, (501)

    Alanghi Consulting Sagl, in Riva San Vitale, CHE-278.483.720, c/o Antonio Anghileri, Via Giuseppe Motta 15a, 6826 Riva San Vitale, società a garanzia limitata (Nuova iscrizione).

    Data dello statuto:
    06.12.2022.

    Scopo:
    Lo scopo della società è la prestazione di servizi di consulenza, di "advisor" e l'assistenza, esclusa l'intermediazione finanziaria, nella formula del "family office", la prestazione degli stessi servizi a operatori in Svizzera e all'estero, nonché ogni altra attività direttamente o indirettamente collegata allo scopo principale. Sono escluse tutte le attività per l'esercizio delle quali la legge impone requisiti speciali che non sono soddisfatti da questa società. La società può inoltre assumere interessenze e partecipazioni in altre società o imprese commerciali, finanziarie e di servizi nel settore attinente allo scopo sociale.

    Capitale sociale:
    CHF 20'000.00.

    Obblighi di fornire prestazioni accessorie, diritti preferenziali, di prelazione o di compera:
    per i dettagli si rinvia allo statuto.

    Organo di pubblicazione:
    FUSC. Le comunicazioni della società ai soci si effettuano per iscritto o per via telematica. Secondo dichiarazione del 06.12.2022 la società non è soggetta alla revisione ordinaria e rinuncia a una revisione limitata.

    Persone iscritte:
    Anghileri, Alice Maria, da Mendrisio, in Mendrisio, socia e gerente, con firma individuale, con 20 quote da CHF 1'000.00.

    Hit list

    Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.

    Title
    Confirm