Reports for 3B Real Estate Sagl
Credit rating information
Evaluation of credit rating with traffic light as risk indicator and other helpful data about the company.Find out more
Economic information
Comprehensive information about the economic situation of a company.Find out more
Payment collection information
Overview of current and past debt enforcement proceedings.Find out more
Company dossier as PDF
Contact information, changes in the company, turnover and employee figures, management, ownership, shareholding structure and other company data.Retrieve company dossier
About 3B Real Estate Sagl
- 3B Real Estate Sagl has its legal headquarters in Lugano and is active. It is a Limited liability company and active in the industry «Management of real estate portfolio properties».
- There are 3 active persons registered in the management.
- On the 27.03.2024 the commercial register entry of the company was last changed. Under «Notifications» you will find all changes.
- The company is registered in the commercial register TI under the UID CHE-246.782.561.
- There are 136 other active companies that have registered an identical address. These include: 4INV SA, A.H.T. Advanced Heating Technologies International Group SAGL, AC Finance Elvetica Sagl.
Commercial register information
Entry in the commercial register
01.10.2019
Legal form
Limited liability company
Legal headquarters of the company
Lugano
Commercial Registry Office
TI
Commercial register number
CH-501.4.024.469-9
UID/VAT
CHE-246.782.561
Sector
Management of real estate portfolio properties
Purpose (Original language)
La società ha per scopo l'intermediazione e la consulenza nel campo immobiliare, la gestione e l'amministrazione di beni immobili, la consulenza nel campo immobiliare, l'esecuzione di revisioni e perizie contabili e immobiliari. Lo studio, la progettazione, l'esecuzione ed il finanziamento di lavori di costruzione civile di ogni genere. La società può inoltre compiere tutte le operazioni commerciali e finanziarie ritenute necessarie o utili e connesse con lo scopo sociale. La società può costituire succursali in Svizzera e all'estero nonché assumere direttamente e indirettamente partecipazioni in altre società e imprese commerciali, finanziarie e di servizi in Svizzera e all'estero. La società potrà acquistare, gravare e vendere beni immobili, nonché partecipare a società e imprese immobiliari.
Other company names
Past and translated company names
- Immobiliare Matarazzo & Tresoldi Sagl in liquidazione
- Immobiliare Matarazzo & Tresoldi Sagl
Branches (0)
Ownership structure
Holdings
Newest SOGC notifications: 3B Real Estate Sagl
The latest updates from the Swiss Official Gazette of Commerce (SOGC) are available in the original language of the source commercial register office only. View all notifications
Publication number: HR02-1005996110, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Immobiliare Matarazzo & Tresoldi Sagl in liquidazione, in Lugano, CHE-246.782.561, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 54 del 18.03.2024, Pubbl. 1005988171).
Statuti modificati:
21.03.2024.
Nuova ditta:
3B Real Estate Sagl.
Nuovo scopo:
La società ha per scopo l'intermediazione e la consulenza nel campo immobiliare, la gestione e l'amministrazione di beni immobili, la consulenza nel campo immobiliare, l'esecuzione di revisioni e perizie contabili e immobiliari. Lo studio, la progettazione, l'esecuzione ed il finanziamento di lavori di costruzione civile di ogni genere. La società può inoltre compiere tutte le operazioni commerciali e finanziarie ritenute necessarie o utili e connesse con lo scopo sociale. La società può costituire succursali in Svizzera e all'estero nonché assumere direttamente e indirettamente partecipazioni in altre società e imprese commerciali, finanziarie e di servizi in Svizzera e all'estero. La società potrà acquistare, gravare e vendere beni immobili, nonché partecipare a società e imprese immobiliari. Lo scioglimento è revocato con decisione dell'assemblea del 21.03.2024. [finora: La società è sciolta con decisione dell'assemblea dei soci del 19.07.2022.].
Nuove persone iscritte o modifiche:
Tresoldi, Marco, da Lugano, in Lugano, presidente della gerenza, con firma individuale [finora: gerente, liquidatore, con firma individuale];
Vendittelli, Marcello, da Balerna, in Lugano, gerente, con firma individuale.
Publication number: HR02-1005528430, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Immobiliare Matarazzo & Tresoldi Sagl, in Lugano, CHE-246.782.561, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 172 del 04.09.2020, Pubbl. 1004972262).
Nuova ditta:
Immobiliare Matarazzo & Tresoldi Sagl in liquidazione. La società è sciolta con decisione dell'assemblea dei soci del 19.07.2022.
Persone dimissionarie e firme cancellate:
Vendittelli, Marcello, da Balerna, in Lugano, gerente, con firma individuale;
Matarazzo, Mirko, cittadino italiano, in Cadro (Lugano), direttore, con firma collettiva a due.
Nuove persone iscritte o modifiche:
Matarazzo, Giuseppe, cittadino italiano, in Germignaga (I) (IT), socio, senza diritto di firma, con 10 quote da CHF 1'000.00 [finora: socio e gerente, con firma individuale];
Tresoldi, Marco, da Lugano, in Lugano, gerente, liquidatore, con firma individuale [finora: presidente della gerenza, con firma individuale].
Publication number: HR02-1004972262, Commercial Registry Office Ticino, (501)
Immobiliare Matarazzo & Tresoldi Sagl, in Lugano, CHE-246.782.561, società a garanzia limitata (Nr. FUSC 192 del 04.10.2019, Pubbl. 1004730794).
Nuove persone iscritte o modifiche:
Vendittelli, Marcello, da Balerna, in Lugano, gerente, con firma individuale [finora: in Ligornetto (Mendrisio)].
Hit list
Here you will find a link from the management to a hit list of persons with the same name who are registered in the commercial register.